Tävling - onnlysara

cha cha, länge sen jag blogga!

ayah satt & kollade runt lite på internet och hittade en supersöt blogg som leds av sara!
Hon har nu en tävling där man kan vinna 250 kr i valfritt affär, bra va?
och om ni inte har fattat det än så är jag med & tävlar :D

Jag vill ha presentkortet för att köpa en brunkräm eller en puder, för att jag har finnar som måste täckas över.
Inget som man vill visa sig med, och jag har mått dåligt över de.
Finns dagar då jag faktiskt inte går till skolan på grund av att jag har så många utslag.
Jag menar alla kan ju inte vara lika snygg & fin som sara (onnlysara) , the one and only såklart ?
Ja, jag vet att hon inte har några bilder men om hon har en sån här tävling måste ju hon va fin inside and out!

HOPPAS VERKLIGEN ATT JAG VINNER!
jag ska berätta om din tävling & blogg till mina vänner så du får fler besökare! :)
kram kram / prada aka narges (:



LÄNK TILL TÄVLINGEN & SARAS BLOGG : http://onnlysara.blogg.se/2009/november/nu-kan-ni-vara-med-och-vinna.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0